Склад учнівського самоврядування
Самоврядування − спосіб організації
життя колективу, що передбачає активну участь дітей (на основі взаємодії з
педагогами) у прийнятті і виконанні рішень для досягнення суспільно значущих
цілей. Воно є методикою залучення учнів до організації спільної діяльності.
Учнівське
самоврядування − це педагогічна технологія, яка сприяє розвитку громадянських
якостей дитини в системі демократичних взаємин виховного колективу на принципах
самореалізації, самодіяльності, самоорганізації та самодостатності особистості.
До структури
учнівського самоврядування входять:
- організації,
органи,
- особисте управління (лідерство),
- тимчасові (ситуативні) управлінські структури.
До пріоритетних
напрямів діяльності органів самоврядування слід віднести:
1. Навчальну роботу, виховну роботу (зокрема нетрадиційні форми
проведення спільних справ, дозвілля; спортивно-туристичні і пошуково-краєзнавчі
заходи − збирання оповідань, казок, оформлення альбома, вивчення традицій та
історії своєї сім’ї; правове виховання тощо);
2. інформаційно-методичну
роботу, зокрема участь у роботі районних, міських зльотах шкільних об’єднань.
Які
функції учнівського самоврядування?
Соціалізуюча:
|
· симулювання
інтересу до навчання, трудової і суспільно корисної діяльності;
· створення
оптимальних умов для виявлення і розвитку творчих здібностей, організаційних
навичок;
· створення умов для
самореалізації особистості;
· вільний розвиток
учнів;
· свідомий вибір
соціальних цінностей.
|
Допоміжна
організаційно-практична:
|
· регулювання взаємин
всередині загальноосвітнього закладу.
|
Компенсаційна:
|
· самодіяльність і
самоорганізація у різних видах діяльності за неможливості задовольнити
потреби учнів.
|
Інноваційна:
|
· внесення позитивних
змін у організаційно-управлінську структуру навчального закладу;
· розширення
діапазону учнівського самоврядування.
|
Які основні
передумови розвитку учнівського
самоврядування?
1. Зацікавленість у розвитку самоврядування педагогічного
колективу та більшості учнів.
2. Чіткий розподіл обов’язків між тими, хто здійснює
керівництво органами самоврядування.
3. Оптимальна структура з урахуванням специфіки навчального
закладу.
4. Чітка система роботи в масштабах школи.
Учнівський
комітет ЗОШ № 5
Голова
учкома - Шарова Анастасія
Заступник
– Павлова Альона
Праця в радість людям
|
Грицун Олег
Заступник – Мишко Ліза
|
Фізкультура і спорт
|
Дублій Микола
Заступник –Невгод Олександра
|
Дисципліна і порядок
|
Данілов Олександр
Заступник –Гарбуз Світлана
|
Наука і освіта
|
Терентьєва Анастасія
Заступник –Еременко Тетяна
|
Дозвілля
|
Вовк Поліна
|
Пресс - центр
|
Павлова Альона
|
Учнівське самоврядування
2016/2017 н.р.
Комментариев нет:
Отправить комментарий