М/о класних керівників


АКТУАЛЬНІ    ОСВІТЯНСЬКІ      ПОРТАЛИ 

1. Міністерство освіти і науки України  -  http://www.mon.gov.ua/
2.  Методичний портал - http://metodportal.net/
3.  Освіта. UA - http://ru.osvita.ua/
4.  Шкільний світ - http://www.osvitaua.com/
5.  Основа - http://osnova.com.ua/
ЗАКОНИ УКРАЇНИ

Закон України "Про загальну середню освіту".
Закон України "Про охорону праці".
Кодекс законів про працю України.
Закон України "Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності".
Закон України "Про відпустки".
Закон України "Про оплату праці".
Закон України "Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу". 

Пріоритетні напрями виховання

Громадянське: виховувати школярів ї у дусі пізнання, збереження і розвитку національних традицій і плекати  інтелектуально розвинену, духовно і багату, цілісну особистість; формувати  в учнів незалежно від національно­сті національну свідомість, історич­ну пам'ять, національний характер, світогляд, гуманістичні ідеї.

Правове: прищеплювати учням повагу до прав і свобод людини і забезпечити знання та виконання законів України учнями.

Фізичне: пропагувати здоровий спосіб життя; проводити оздоровчо-профспілкову роботу серед підлітків; фор­мувати усвідомлення учнями ролі фі­зичної досконалості у гармонійному розвиткові особистості; виховувати потребу в регулярних заняттях спор­том; дотримання режиму дня.

Художньо-естетичне: розвивати ху­дожньо-естетичну освіченість та вихованість дітей; формувати естетичну культуру засобами народних традицій; сприяти забезпеченню української мови як державної в усіх напрямках ро­боти, розвивати уявлення про зовніш­ню та внутрішню красу людини.

Трудове: виробляти свідоме ставлення до праці як вищої цінності людини і суспільства; виховувати здорову осо­бистість, цивілізованого господаря.

Екологічне: формувати екологічну культуру і усвідомлення себе части­ною природи; виховувати почуття відповідальності за природу як на­ціональне багатство; залучення учнів до екологічної та природоохоронної діяльності.

Родинно-сімейне: формувати культуру сучасної сім'ї та потребу допомагати батькам; розвивати інтерес до традицій родини; формувати моральні якості з позицій добра і справедливості.

Духовно-моральне: прищеплювати і розвивати моральні почуття, міцні переконання, потребу поводитися відповідно до норм суспільства; ви­ховувати патріотизм, колективізм, не­примиримість до аморальних вчинків людей, до порушників норм і правил культурної поведінки.

Превентивне: забезпечити теоретичну та практичну реалізацію заходів, спря­мованих на попередження і подолання відхилень у поведінці школярів; запобі­гання розвитку різних форм асоціальної, аморальної поведінки, прищеплювати потребу поводити себе відповідно до моральних норм у суспільстві.


Формування здорового способу життя: забезпечення повноцінного розвитку дітей, охорони та зміцнення їхнього здоров'я; формування гармонії тіла та душі; виховання потреби у фізичних заняттях, прагнення до оволодіння санітарно-гігієнічними знаннями та навичками.

Робота класного керівника
                                   Щоденно:
•  з'ясування причин відсутності учнів на заняттях, фіксація
    пропусків у класному журналі;                              
•  бесіди з учнями, що запізнюються на уроки;
•  організація чергування у класі;
•  індивідуальна робота з учнями;
•  контроль зовнішнього вигляду учнів;
•  організація харчування.
                                 Щотижня:
•  проведення годин класного керівника;
•  перевірка щоденників;
•  проведення заходів у класі за планом роботи;
•  робота з активом класу, організація діяльності органів учнівського         
   самоврядування
• контроль за виконанням доручень;
• організація прибирання закріпленої території пришкільної ділянки;
• робота з батьками;
• робота з учителями, які працюють у класі;
•  зустріч зі шкільним лікарем (медсестрою).
                                  Щомісяця: • тестування та анкетування учнів з метою вивчення їх індивідуальних      особливостей, аналіз розвитку учнівського колективу; •  складання плану роботи на канікули.                              Один раз на рік: • написання характеристик (за необхідності);
• проведення класних зборів;
• проведення бесід з безпеки життєдіяльності;
• організація чергування класу у школі;
• відвідування уроків учителів-предметників у своєму класі;
• консультації у шкільного психолога.
• контроль за станом підручників;
• зустріч з батьківським активом;
• відвідування учнів удома.
                              Два рази на рік:
• оформлення класного журналу за підсумками семестру, складання звіту;
• заповнення табелів успішності та видача їх учням;
• проведення батьківських зборів;
• участь у роботі семінару, методичного об'єднання класних керівників;
• аналіз виконання плану роботи, корекція плану виховної роботи;
• аналіз плану виховної роботи за попередній навчальний рік та
  складання плану на наступний рік;                       
• проведення відкритого виховного заходу;
• оформлення особових справ учнів;
• статистичні відомості про клас (станом на 5 вересня);
• робота з підручниками (видача, перевірка, здавання);
 
                                      ПЕРЕЛІК  ДОКУМЕНТАЦІЇ,          
                                       ЯКУ ВЕДЕ  КЛАСНИЙ КЕРІВНИК                                                
 1. Класний журнал.
2. Особові справи учнів.
3. Табелі успішності.
4. План виховної роботи.
5. Матеріали виховних годин, годин спілкування тощо.
6. Розробки сценаріїв виховних заходів.
7. Щоденник психолого-педагогічних спостережень за учнями.
8. Щоденник роботи з важкими учнями.
9. Протоколи батьківських зборів.
10. Матеріали щодо запобігання дитячого травматизму, бесіди з правил до­рожнього руху, облік проведеннz  інструктажів.                                                       
11. Журнал обліку занять з учнями, які навчають вдома (якщо такі учні є).
12. Літопис або фотоальбом класу.
         ЗМІСТ РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА:                           
1. Вивчення учнів.                                                                                                           
2. Організація учнівського колективу.                                                                        
3. Організація учнівського самоврядування.                                                           
4. Робота з батьками та громадськістю:                                                                   
а) організація виховної діяльності за різними напрямами;                                
б) індивідуальна виховна робота з різними категоріями учнів та їх батька­ми.
Можливі види контролю за діяльністю класного керівника з боку адміністрації школи:
1. Перевірка ведення документації.                                                                          
2. Аналіз виховної роботи з класом.
3. Контроль за проведенням годин класного керівника та інших виховних   заходів.
4. Контроль за проведенням індивідуальної виховної роботи з різними кате­горіями учнів.


5. Контроль за чергуванням класу у школі.
6. Контроль за санітарним станом кабінету та його ремонтом.
7. Контроль за відвідуванням занять учнями.
8. Контроль перевірки щоденників.
9. Анкетування учнів
10. Аналіз системи роботи з батьками (відвіування батьківських зборів, протоколи, доповіді, виступи, батьківський всеобуч, робота на рівні класу, відвідування сімей учнів, матеріали обстежень багатодітних та малозабезпечених сімей, допомога батьків школі тощо). 
                     Індивідуальна виховна робота протягом року
Відвідування та спостереження за учнями в сім’ї, бесіди з учнями, батьками. 
Спостереження за реакцією батьків на оцінки учнів, на записи та зауваження
в щоденнику.
Бесіди з батьками та учнями про довірливі стосунки між ними.
Бесіди та консультації батьків про організацію режиму дня дитини і домашньої роботи.
Пам’ятка  для класних керівників
1.     Папка классного керівника повинна містити:
-         Список учнів класу, відомості про місце проживання
-         Відомості про батьків
-         Соціальний паспорт класу
-         Список доручень учнів класу
-         План виховної роботи
-         Протоколи класних зборів
-         Протоколи батьківських зборів
-         Матеріали вивчення особистості учня, класного колективу
-         Матеріали вивчення потенціалу батьків
-         Матеріали, які використовуються для підготовки батьківських зборів, годин спілкування
-         Розробки, сценарії виховних годин, свят
-         Інструктивнно-нормативні документи з питань виховної роботи
2.      В класному куточку повинна міститися інформація:
-         План роботи класу ( календар життєдіяльності)
-         Рішення класних зборів
-         Список активу класу
-         Список доручень
-         Графік чергування учнів
-         Правила для учнів
План методичних засідань класних керівників 
на 2015/2016 н.р. 


     І засідання
                                                                                          У вихованні немає головного і другорядного,
                                                                                          як немає головної пелюстки серед багатьох
                                                                                          пелюсток, що творять красу квітки
                                                                                                                 В.О.Сухомлинський
Проблема: «Аспекти життєвих компетенцій учнів»

          Тема. Основні напрямки виховної роботи на 2015-2016 навчальний рік.

Мета. Проаналізувати роботу методичного об’єднання класних керівників за 2013 – 2014 навчальний рік, ознайомити класних керівників з основними напрямками виховної роботи на новий навчальний рік, розкрити роль класного керівника у впровадженні комплексної виховної програми, його функції, надати методичні рекомендації щодо планування роботи, проведення діагностування школярів та опрацювання отриманих результатів; сприяти розвитку професійної компетентності класних керівників.

Дата проведення: 04 вересня 2015 року
Місце проведення: методичний кабінет школи

                                                        План

1.     Аналіз роботи ШМО за попередній навчальний рік та визначення напрямків роботи на 2014 – 2015 навчальний рік.
                    Чорна Т.А
2.     Основні напрямки виховної роботи згідно навчально – методичної проблеми школи.
здрв
3.     Планування виховної роботи класними керівниками (вимоги до плану та визначення основних питань виховної діяльності).
                                                       ЗДВР
4.     Проведення діагностування серед класних керівників та опрацювання результатів діагностування.
                                                   Керівник МО
5.     Огляд сучасної літератури з питань виховання.
                                              Бібліотекар
6.     Інформація про нормативні документи на допомогу класному керівнику
                                              Керівник МО
7.     Затвердження графіка проведення відкритих виховних заходів.
                                               ЗДВР
8.     Про розвиток творчих та інтелектуальних здібностей учнів, залучення дітей до діяльності гуртків та секцій за інтересами
Мізіна Г. В
9.     «Скринька невирішених питань» - « Які традиційні та інноваційні форми роботи з правового виховання є результативними?»
                                                    Обмін досвідом     
10.                      Індивідуальні консультації


                                              Робота між засіданнями
-         Опрацювання документів, що унормовують виховний процес у школі.
-         Взаємовідвідування і обговорення відкритих виховних заходів.
-         Участь в роботі батьківського всеобучу.
-         Анкетування учнів
-         Організація і проведення трудових десантів.
-         Методична підготовка до проведення наступного засідання.

ІІ засідання.

                                                                     Справжнє виховання – це злиття віри дитини в саму
                                                                     себе, поваги до самої себе і непримиренності педагога
                                                                     до всього поганого, що може оселитися в її душі
                                                                                                      В.О.Сухомлинський

Проблема: «Аспекти життєвих компетенцій учнів»

Тема. Методологія та принципи роботи у вихованні успішного школяра.
Мета. Сприяти розумінню класними керівниками, що головна мета нової школи – збудити, дати виявитися самостійним творчим силам дитини, виховати людину з широким розумінням своїх громадських обов’язків, з незалежним високорозвиненим розумом, таку людину, яка ніде, ні за яких обставин не загине морально і фізично і проведе в життя свою незалежну думку; спонукати педагогів до розуміння, що формування успішної особистості школяра відбувається через спільну колективну творчу працю, яка передбачає творчі стосунки  вчитель – учень, учень – учень, учень – батьки,  учитель – батьки

Дата проведення  3 листопада 2015 року
Місце проведення: методичний кабінет школи

                           План.

1.     Творчість класного керівника: шляхи звільнення від стереотипів.
                      Абакумова
2.     Методологія – навчання про організацію діяльності.
Скворцова Л О
3.     Основні закономірності процесу виховання. Основні принципи виховання.
                 Коляда О М

4.     Система формування успішної особистості школяра. Створення ситуації успіху – запорука виховання успішного школяра. Роль сім’ї у вихованні успішної особистості.
Полюхович.А С
5.     Виховання лідерських якостей особистості школяра.
Сичова Ю О
6.     Диференціація та індивідуалізація виховання - необхідна умова розкриття творчої індивідуальності особистості.
Мізіна.Г В
7.     Вчитель і проблема дисципліни або як прийнято відповідати на неприйнятну поведінку учнів.
Куліна О В
8.     Психологічні аспекти виховання успішної особистості
психолог.
9.     Індивідуальні консультації

Робота між засіданнями
-         Допомога в роботі учнівського парламенту, піонерської організації, волонтерів.
-         Сприяння в проведенні загальношкільних заходів.
-         Індивідуальна робота з учнями та батьками.
-         Допомога у налагодженні взаємовідносин «вчитель-предметник – учень»
-         Відвідування класних годин. Обмін досвідом.
ІІІ засідання.
Утвердити в кожній людині доброту, сердечність, чуйність,
                                                       готовність прийти іншому на допомогу, чутливість до всього
                                                       живого і красивого – елементарна, азбучна істина шкільного
                                                       виховання, і з цієї істини починається школа
                                                                                                 В.О.Сухомлинський
Проблема: «Аспекти життєвих компетенцій учнів»

Тема. Модель формування успішного розвитку
Мета.  Наголосити, що сьогодні актуальності набувають проблеми формування творчої особистості, виховання молодої людини як громадянина на основі оволодіння гуманістичними цінностями, нормами демократичної культури; сприяти розумінню, що головна мета сучасної школи – збудити, дати виявитися самостійним творчим силам дитини, виховати людину з широким розумінням своїх громадських обов’язків, з незалежним високорозвиненим розумом, таку людину, яка ніде, ні за яких обставин не загине морально і фізично і проведе в життя свою незалежну думку, тобто успішну людину. Діяльність педагогічного колективу школи повинна спиратися на створення навчально-виховної системи, головна мета якої – максимальний розвиток особистості учня й підготовка до самореалізації в житті з опорою на такі ціннісні орієнтири: здоровя, родину, Вітчизну, культуру.

Дата проведення 18 січня 2015 року
Місце проведення: методичний кабінет школи

План

1.     Поняття про розвиток і формування особистості. Педагогічне управління процесом розвитку особистості.
психолог
2.     Цілеспрямоване створення умов для розвитку та саморозвитку. Цілеспрямована діяльність з формування ціннісних орієнтирів.
Абакумова В Ы
3.     Формування ставлення до навколишнього світу.
Кременчутська  О І
4.     П’ять основних компонентів, які повинні бути включеними в шкільні програми навчання життєвим навичкам (самоповага та емпатія, навчання та міжособистісні відносини, прийняття рішень та вирішення проблем, творче (креативне) та критичне мислення, вміння долати емоції та стрес). Головні складові життєвої компетенції учнів.
Злидена Н А
5.     Виховання як життєтворчість – спільна діяльність вихователя і вихованця, спрямована на формування суб’єктивної основи особистості – її свідомості, духовних цінностей, переживань, досвіду.
Кіріченко А І
6.     Модель формування успішного розвитку школяра
                 Сіренко ГВ
7.     Індивідуальні консультації

 Робота між засіданнями
-         Співпраця з психологом з питань вихованості учнів.
-         Участь у підготовці і проведенні загальношкільних батьківських зборів.
-         Самоосвітня робота класних керівників.
-         Розробка сценаріїв, підготовка матеріалів виховних годин.
-         Участь в підготовці і проведенні педрад, психологічних семінарів, тощо

       9. використання проектної технології як засобу формування особистісного розвитку учня в класному колективі.

ІV засідання
Справжня суть виховної роботи...полягає зовсім не у
                                                                   розмовах з дитиною,не у безпосередньому впливі на
                                                                   дитину,а … в організації життя дитини.
                                                                                                             А.С.Макаренко
Проблема: «Аспекти життєвих компетенцій учнів»

Тема: «Виховання як управління процесом розвитку особистості»

Мета. Розкрити суть виховання як фактора розвитку і формування особистості, що коректує вплив спадковості й середовища з метою реалізації соціальної програми розвитку особистості; сприяти розумінню розгляду  виховання як процесу цілеспрямованої і свідомо контрольованої соціалізації (шкільне, сімейне, релігійне виховання); як своєрідний механізм управління процесом соціалізації, ідеальною метою якої є людина, що відповідає соціальним вимогам і одночасно протистоїть негативним тенденціям у розвитку суспільства, життєвим обставинам, які гальмують розвиток її індивідуальності; визначити основні функції виховання  (упорядкування усього спектру впливів на особистість і створення умов для прискорення процесів соціалізації з метою розвитку особистості); формувати розуміння  сили виховного впливу, що полягає в цілеспрямованості, систематичності та в кваліфікованому керівництві (слабкість виховання в тому, що воно базується на свідомості людини і вимагає її участі, натомість спадковість і середовище діють несвідомо і підсвідомо і саме цим визначається роль, місце, можливості виховання у формуванні людини).

Дата проведення 25 березня 2015 року
Місце проведення: методичний кабінет школи
                                                            План
1.     Роль виховання у розвитку людини і формуванні її особистості. 
                 Коляда ОМ
2.     Виховання як процес розвитку особистості  
А) Поняття «особистість».
Б) Що формує особистість: спадковість чи середовище?
В) Виховання як процес цілеспрямованого формування та розвитку особистості.
Г) Колектив як соціальний об'єкт управління.
Д) Колектив та розвиток особистості.
                     Романюк Л. І
3.     Виховна технологія – історія і сучасність
                 Слободенюк О.І
4.     Виховна функція навчального закладу.
                Рубан О В
5.     Гуманістична функція виховання.
  РЯБКО  Л В
       6. Впровадження проектних технологій у навчально – виховний процес загальноосвітньої школи.
Сєроштан Н А
       7. Розвиток соціальної компетентності школярів шляхом залучення їх до участі в громадському житті школи.                               Коваленко О М
       8. Громадянське виховання учнів в умовах сучасної школи. 
Джос  О Г
      10. Індивідуальні консультації

                                         Робота між засіданнями
1.      Робота динамічних груп
2.      Взаємовідвідування позакласних заходів, відкритих виховних годин.
3.      Робота над загальшкільною проблемою
4.      Ознайомлення з новинами фахової літератури.


5

Тема. Учнівська молодь: цінності та пріоритети
Мета. Обґрунтувати потребу вивчення різнопланових проблем молоді, здійснення аналізу особливостей процесів її соціалізації, визначення основних тенденцій та характерних рис формування та розвитку нової молодіжної генерації українського суспільства; розглянути шляхи спонукання молоді щодо здорового способу життя, доведення  пріоритетів здоров’я серед інших цінностей людини та негативного впливу шкідливих звичок на самопочуття підлітка;визначити  питання формування у підлітків прагнення займати активну життєву позицію, сприяти визначенню власних духовних цінностей; визначити питаннявміння молоддю організовувати своє життя: бути незалежним і управляти своїм станом, розвивати почуття самоконтролю, вчилися складовим навичкам подолання труднощів і вироблення рішень, критичному мисленню для опору впливу однолітків і засобів масової інформації, самоконтролю й самоповазі (що включає правильну самооцінку, визначення цілей, практиці саморефлексії й самопідтримки). 

Форма проведення: круглий стіл

Дата проведення 15 травня 2015

Питання до обговорення:

1.     Людське здоров’я та життя – найбільші цінності.
2.     Учнівська молодь: проблеми самореалізації інтелектуального потенціалу.
3.     Методика формування суспільно-нормативної поведінки учнівської молоді творчих неформальних об’єднань.
4.     Молодь і дозвілля
5.     Традиції виховання в українській родині
6.     Молодіжна  субкультура - невід’ємна складова розвитку підлітка
7.     Технологія колективного творчого виховання – формування особистості в процесі роботи на користь інших людей
8.     Розвиток особистісного та професійного самовизначення старших школярів
9.     Моральність і духовність – найвищі цінності у вихованні сучасної молоді
10.  Нові форми та методи проведення уроків патріотичного виховання
11.  Загальнолюдські цінності в духовному розвитку особистості
12.  Звіт динамічних груп про проведену роботу
13.  Індивідуальні консультації





V засідання
                          Істинна ціль виховання – це максимальний розвиток особистості
                          в розумно   організованому суспільстві, яке буде служити їй,
                          і якому вона сама буде служити
                                                                                  С.Френе

Проблема «Аспекти життєвих компетенцій учнів»

Тема. Учнівська молодь: цінності та пріоритети
Мета. Обґрунтувати потребу вивчення різнопланових проблем молоді, здійснення аналізу особливостей процесів її соціалізації, визначення основних тенденцій та характерних рис формування та розвитку нової молодіжної генерації українського суспільства; розглянути шляхи спонукання молоді щодо здорового способу життя, доведення  пріоритетів здоров’я серед інших цінностей людини та негативного впливу шкідливих звичок на самопочуття підлітка;визначити  питання формування у підлітків прагнення займати активну життєву позицію, сприяти визначенню власних духовних цінностей; визначити питаннявміння молоддю організовувати своє життя: бути незалежним і управляти своїм станом, розвивати почуття самоконтролю, вчилися складовим навичкам подолання труднощів і вироблення рішень, критичному мисленню для опору впливу однолітків і засобів масової інформації, самоконтролю й самоповазі (що включає правильну самооцінку, визначення цілей, практиці саморефлексії й самопідтримки). 
Дата проведення 15 травня 2016
Місце проведення: методичний кабінет школи
                                          План
1.     Людське здоров’я та життя – найбільші цінності-Скворцова Л О
2.     Учнівська молодь: проблеми самореалізації інтелектуального потенціалу-Похвалітова Т Д
3.     Методика формування суспільно-нормативної поведінки учнівської молоді творчих неформальних об’єднань.  –Сичова Ю О
4.     Молодь і дозвілля   -Антонік Т В
5.     Традиції виховання в українській родині  -Романюк Л І
6.     Молодіжна  субкультура - невід’ємна складова розвитку підлітка-Кременчутська О І
7.     Технологія колективного творчого виховання – формування особистості в процесі роботи на користь інших людей –КОЛЯДАО.М
8.     Розвиток особистісного та професійного самовизначення старших школярів-Сєроштан Н.А
9.     Моральність і духовність – найвищі цінності у вихованні сучасної молоді –Коваленко О М
10.  Нові форми та методи проведення уроків патріотичного виховання-Слободенюк О М
11.  Загальнолюдські цінності в духовному розвитку особистості-Джос  О Г
12.  Звіт динамічних груп про проведену роботу-керівники динамічних грп
13.  Індивідуальні консультації
                                      Робота між засіданнями
-         Самоосвітня робота класних керівників
-         Аналіз роботи класних керівників за  навчальний рік
-         Анкетування учнів
-         Робота з батьками школярів
-         Організація КТС




    

СПИСОК ЧЛЕНІВ МО  КЛАСНИХ  КЕРІВНИКІВ 2015/2016 н.р. 
 
ПІБ кл. керівника
категорія
клас
Проблемна тема
стаж роботи
Предмет
Практичний вихід



1
Скворцова Л.О
в/к
Виховання  в учнів правил культурної поведінки
31
Хімія/
біологія
Година спілкуванняНавіщо людині правила
2
Злиденна Н.А
в/к
Використання інтерактивних методів виховання
28
Фізика/
Інформа-тика
Проект Моя улюблена справа
3
Романюк Л.І
в/к
Національно – патріотичне виховання
29
Укр.. /література
Виховна година до дня української писемності
4
Сіренко Г.В
в/к
Формування активної життєвої позиції учнів середнього віку
29
Укр.мова/літерату-ра
Проект c формування активної життєвої позиції учнів середнього віку
5
Коляда О.М
в/к
Екологічне виховання учнів середнього віку
29
Екологія/географія
Проект Світ, в якому я хочу рости
6
Рубан О.В
в/к
Проблема людяності,повага до батьків, до старших, до батьківського дому
26
Анг.мова
Виховна годинаОтчый дом
7
Полюхович А.С
IIк
Розвиток патріотичного через зал бойової слави
6
Історія/
етика
Екскурсія в кімнату слави
8
Кіріченко А.І
в/к
Виховання  в учнів правил культурної поведінки
37
математика
Проект Який я 9
9
Рябко Л.В
в/к
Виховання пізнавальних інтересів
41
математика
Виховний час за сторінками підручниками
10
Слободенюк О.В
в/к
Розвиток творчого потенціалу через використання ІКТ технологій
19
математика/інформатика
Виховний час У світі цікавого
11
Кременчут-ська О.І
в/к
Виховання в учнів поваги до держави, її законів, до праці і людей праці
26
історія/
право
Групове заняттяЗакон і ти
12
Сероштан Н.А
в/к
Профорієнтаційна робота з учнями старшого віку
39
Трудове навчання
Проект Професійні навики у 9 класників
13
Коваленко О.М
в/к
Профорієнтаційна робота з учнями старшого віку
26
музика
Проект Професійні навики у 9 класників
14
Джос О.Г
в/к
Профорієнтаційна робота з учнями старшого віку
27
Рос.мова
Проект Професійні навики у 9 класників
15
Похвалітова Т.Д
в/к
10
Розвиток творчого потенціалу учнів. Реалізація їх нахилів і здібностей у різних сферах діяльності
36
Рос.мова/літерату-ра

16
Антонік Т.В
в/к
11
Профорієнтаційна робота з учнями
30
Фізика/
математика
Проект “ Моє майбутнє. Яке воно

Комментариев нет:

Отправить комментарий